Nove regule di l'esportazioni di u cummerciu esteru à diversi paesi

A) i paesi chì anu bisognu di dichjarà AMS sò: i Stati Uniti, Canada, Messicu (induve l'UB) i Stati Uniti ùn anu micca bisognu di dichjarà e regulazioni ISF devenu esse furnite à a Dogana di i Stati Uniti 48 ore prima di navigà, o una multa di 5000 USD, una tarifa AMS di 25 dollari / bigliettu, mudificatu 40 dollari / bigliettu).
I paesi obligati à dichjarà ENS sò: Tutti i membri di l'UE, ENS costa $ 25-35 / bigliettu.
B) i paesi induve l'imballaggio in legnu richiede fumigazione sò: Australia, Stati Uniti, Canada, Corea, Giappone, Indonesia, Malesia, Filippine, Israele, Brasile, Cile, Panamà.
C) paesi: Cambogia, Canada, UAE, Doha, Bahrain, Arabia Saudita, Egittu, Bangladesh, Sri Lanka.
D) L'Indonesia stipula chì u destinatariu finali deve avè u dirittu di impurtà è di esportà, altrimenti l'impurtazione ùn pò esse liberata.Dunque ci vole circa un mese per mudificà a fattura di carica.
E) L'Arabia Saudita stipula chì tutte e merchenzie impurtate in l'Arabia Saudita devenu esse spedite nantu à pallets è imballati cù l'origine stampata è i marchi di spedizione.
È dapoi u 25 di ferraghju 2009, tutte e merchenzie in entrata chì ùn sò micca spedite in violazione di i rigulamenti seranu amminate SAR1,000 (US $ 267) / 20 'è SAR1,500 (US $ 400) / 40′, rispettivamente.U da i stessi.
F) U Brasile dice chì:

  1. accetta solu l'inseme cumpletu di trè fatture di carica originale chì ùn ponu esse mudificate, deve mustrà a quantità di trasportu (solu USD o euro), è ùn accetta micca a fattura di carica "TO ORDER", chì mostra l'infurmazioni di cuntattu di u destinatariu ( telefonu, indirizzu);
  2. deve vede u numeru CNPJ di u destinatariu nantu à a fattura (u destinatariu deve esse una sucietà registrata), è u destinatariu deve esse una sucità registrata à a dogana di destinazione;
  3. ùn pò esse pagatu, ùn pò micca cullà di più soldi in u portu di destinazione, imballaggio di legnu à esse affumicata, cusì a quotazione scatula hè necessariu à pagà più attente à.

G) Regulamenti di u Messicu:

  1. per dichjarà a fattura di carica AMS, mostra u codice di u produttu è furnisce l'infurmazioni AMS è a fattura di a lista di imballaggio;
  2. Notify mostra notifiche di terze parti, in generale un speditore o un agente CONSIGNEE;
  3. SHIPPER mostra u veru speditore è u CONSIGNEE mostra u veru destinatariu;
  4. u nome di u produttu ùn pò micca vede u nome tutale, per vede u nome di u produttu detallatu;
  5. Numeru di parti: A visualizazione necessaria di parti detallati.Esempiu: 1PALLET cuntene 50 scatuli di merchenzie, micca solu 1 PLT, deve vede 1 pallet chì cuntene 50 cartoni;
  6. a fattura di carica per mustrà l'origine di e merchenzie, a fattura di carica dopu à a fattura produce almenu USD 200 fine.

H) Cile Nota: Cile ùn accetta micca a fattura di carica di scaricamentu, l'imballa di legnu deve esse affumicata.
I) Panamà Nota: a fattura di scaricamentu ùn hè micca accettata, l'imballu di legnu deve esse affumicatu, a lista di imballaggio è a fattura sò furnite;1. Merchenzie à PANAMA via COLON FREEZONE (Cologne Free Trade Zone) deve esse stack and forklift operation, u pesu di una sola pezza ùn deve esse più di 2000KGS;
J) COLOMBIA Nota: A quantità di trasportu deve esse indicata (solu USD o euro) nantu à a fattura di carica).
K) India: Avvertimentu: indipendentemente da FOB o CIF, se a fattura di carica hè "TOORDER OF SHIPPER" (fattura di carica urdinata), cù u nome di u cliente indianu affissatu nantu à u BILL OFENTRY (Lista di Dichjarazione di Importazione) è IGM ( Import Goods List), avete persu u dirittu di e merchenzie, indipendentemente da a fattura di carica, cusì avete da pagà 100% in anticipu quantu pussibule.
L) Russia:

  1. invitati deve pagà in tempu, o vi sò cuuperazione-longu termine, altrimenti hè cunsigliatu di fà soldi prima!O per ottene più di 75% in anticipu.
  2. merchenzie arrivà à u portu deve esse dui urge: unu invita invitati à pagà, dui invitati urge à coglie a merchenzie!Altrimenti, dopu à a merchenzie à u portu o stazione, nimu hà pigliatu i merchenzie da a dugana, o avete da pagà u costu altu à u stessu tempu i invitati attraversu a relazione ponu fà beni gratuiti, stu mercatu à volte hè raghjone o pocu chjaru. !
  3. datu i Russi trascinendu stile, deve ricurdà, s'ellu hè à avanzà, o coglie bè, o à urge i soldi.

M) Kenya: L'Autorità di Norme di Kenya (KEBS) hà iniziatu à implementà u Pianu di Verificazione di Conformità à i Normi ​​di Pre-Export (PVOC) u 29 di settembre di u 2005. Per quessa, PVOC hè validazione pre-spedizione da 2005. I prudutti in u catalogu PVoC deve esse datu un Certificatu. di Conformità (CoC) prima di a spedizione, un documentu di sdoganamentu obligatoriu in Kenya, senza chì a merchenzie serà denegata l'entrata à l'arrivu à u portu kenyan.
N) Egittu:

  1. conduce l'ispezione è u travagliu di supervisione pre-spedizione per e merchenzie esportate in Egittu.
  2. se l'ispezione cummerciale hè legalmente necessaria o micca, i clienti sò tenuti à furnisce un certificatu o un voucher di sustituzione, una procura ufficiale, una fattura di scatula, una fattura o un cuntrattu.
  3. porta u voucher di cambiamentu di certificatu (ordine) à l'Uffiziu di Inspeczione Commerciale per a forma di sdoganamentu (l'ispezione cummerciale legale pò uttene u modulu di sdoganamentu in anticipu), è poi fate un appuntamentu cù u tempu specificu di l'Uffiziu di Inspeczione Commerciale à u magazzinu. per a vigilazione.(Pregunte à l'Uffiziu Locale di Commodity uni pochi di ghjorni in anticipu)
  4. Dopu à u persunale di u vi piglià foto di a scatula viota, è poi cuntrolla u numeru di scatuli di ogni merchenzie, cuntrolla una scatula un bigliettu, è piglià un bigliettu, cunnosce tuttu finitu, è tandu vai à l'ufficio di ispezione cummerciale per cambià u ordine di sdoganamentu, è poi vi ponu urganizà dichjarazione doganale.
  5. Per circa 5 ghjorni di travagliu dopu à u sdoganamentu, andate à l'Uffiziu di Inspeczione Commerciale per uttene u certificatu d'ispezione prima di u portu di destinazione.Cù stu certificatu, i clienti stranieri ponu gestisce u travagliu di sdoganamentu in u portu di destinazione.
  6. Per tutte e merchenzie esportate in Egittu, i documenti currispondenti (certificati d'origine è fattura) devenu esse certificati à l'Ambasciata egiziana in Cina, i documenti sigillati è i certificati di ispezione pre-spedizione ponu esse sbulicati in u portu di destinazione d'Egittu, è l'Ambasciata. deve esse appruvata dopu a dichjarazione doganale o dopu chì i dati di l'esportazione sò determinati.
  7. A certificazione di l'ambasciata egiziana hè di circa 3-7 ghjorni di travagliu, è di circa 5 ghjorni di travagliu per u certificatu di ispezione pre-spedizione.Altra dichjarazione doganale è ispezione cummerciale ponu cunsultà l'autorità lucali.U persunale di u mercatu deve abbandunà u so propiu tempu di u scopu di sicurezza per operare in modu cusì quandu si parla di i clienti.

Tempu di posta: Jul-08-2021